• Voor 17:00 uur besteld, morgen in huis
  • Uitgebreid aanbod 
  • Gratis verzending vanaf € 79,95
  • Bedenktijd van 14 dagen

Bestellen


Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Steenwijk Schoenen streeft ernaar om de bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren. Heeft u de bestelling geplaatst voor 17:00 op een werkdag? Dan zal deze doorgaans de zelfde dag nog worden aangeboden bij Post NL. In een extreem drukke periode is het tevens mogelijk dat uw order pas de volgende werkdag wordt verstuurd.


Hoe plaats ik een bestelling?
Kies het favoriete artikel uit. Selecteer de juiste maat en klik op "in winkelmand".

Winkel vervolgens verder of klik op het winkelmandje rechtsboven op de pagina. Klik daarna op " gegevens" en vul uw adresgegevens in. Daarna kiest u of u de order thuis wilt ontvangen, of op een ander adres.
Kies daarna een betaalmethode en klik op "controleer uw bestelling". Hierna kunt u al uw gegevens en de bestelling controleren.
Indien alles correct is, klik dan op "afrekenen" en u wordt doorgestuurd naar een beveiligde omgeving van onze betalingsprovider "MultiSafePay" waar u uw bestelling kunt betalen via IDEAL, creditcard, of Paypal.


Let op: alle artikelen die worden geleverd, komen uit de voorraad van onze winkels. Het is dus mogelijk dat schoenen gepast zijn en/of er in een van onze filialen even op is gelopen. Alle artikelen worden echter nieuw in doos geleverd en worden aan een strenge kwaliteitscontrole onderworpen voor verzending.

 

In de sale periode of bij artikelen uit onze outlet is het altijd mogelijk dat een artikel plots is uitverkocht of kleine mankementen vertoond. Wanneer dit het geval is zullen wij u hiervan z.s.m. op de hoogte stellen en u een vergelijkbaar artikel aanbieden in dezelfde prijsklasse of zullen we het aankoopbedrag retour storten.



Kan ik mijn bestelling annuleren?


Mijn bestelling is nog niet verzonden. Kan ik deze nog annuleren?
Indien uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u de bestelling annuleren. Annuleer de bestelling via e-mail of telefonisch op +31 (0)513-654525.


Mijn bestelling is verzonden. Kan ik deze nog annuleren?
Indien uw bestelling is verzonden, is het niet mogelijk om deze te annuleren.


Kan ik zelf mijn bestelling annuleren?
Na betaling is het alleen mogelijk de bestelling door de klantenservice te laten annuleren. Vóór de betaling annuleert u uw bestelling door niet af te rekenen.